Eli ylimääräseks jääny mb e w213 aluvanteet ja michelin nastarenkaat 4kpl oisko pintaa noin 5-6 milliä vanteet mb orkkikset 5*112/17et 40 keskireikä 66.6 tarjous
Findit ei vastaa ilmoitetusta tuotteesta tai ilmoituksen sisällöstä. SMS-viestien lähettäminen ilmoittajalle mainostarkoituksessa on kiellettyä. Ilmoittaja ei halua ilmoitus- ym. myyjien soittelevan. Jos sinulla on muuta kysyttävää tai mielipiteitä, ottakaa ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme.